Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Vývoj západní populární hudby a masového vkusu v letech 2010-2019
Severin, Ivan ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Bakalářská práce nedostatečně zmapovaný napříč celou prací a ovlivňujícím všechny aspekty hudebního průmyslu je jeho adaptace způsob změny distribuce hudebních děl výhradně v online prostředí kompletní změnu paradigma od tradiční distribuc kých nosičů. za důsledek i změnu způsobu tvorby a konzumace, mění totiž celý řetěz od umělce k posluchačům. následně dává za úkol zodpovědět otázku, zda je současná hudba méně nebo více kvalitní než díla předchozích dekád. Následně "superskladatelů" producentů průzkum změn technických aspektů v a demokratizace přístupu k nim práce zkoumá změnu získávání popularity a nové způsoby využití médií pro růst popularity. Na závěr předkládám tní příklady žánrů, poznamenaných směr vývoje, kterým se populární hudba může udávat v dekádě následující.
Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
Machálek, Vojtěch ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje procesu produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby. V první části práce podává stručný nástin historie nonartificiální hudby, využitelného marketingu, historického vývoje a současného stavu hudebního průmyslu a elektronické taneční hudby. Druhá část práce se věnuje hudební tvorbě v domácím studiu, potřebnému rozpočtu, zvukové úpravě skladby, placenému a neplacenému zveřejnění skladby, rozhovoru s producentem elektronické taneční hudby a analýze placené propagace skladby. Analýza je zpracována na základě výsledků získaných díky využití nástrojů placené propagace v konkrétním případě a měří celkovou efektivitu placené propagace v porovnání s nepropagovaným hudebním dílem. Cílem bakalářské práce je analyzovat podmínky tvorby elektronické taneční hudby, zhodnotit efektivitu placené propagace hudebního díla a stanovit doporučení pro začínající producenty v popisované oblasti na základě dosažených výsledků a uvedených rozpočtů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.